måndag

Måndagar är inte favorit dagen asså. Den känns lite tung, då är det liksom jättemånga dagar kvar till helg, men jaja.
Har lite sooovmorgon idag, och det är ju skönt!
Helgen har varit bra, eller fredagen är inte värd att nämna asså. Men i lördags var det jobb på förmiddagen, det var stressigt men kuuul. Sen åkte jag hem och tog de lugnt, jag var svintrött. Sen bar de av till Björn, en riktigt mys kväll. Vi lagade mat, kollade film och myste givetvis :)
Igår var de lugnt, lite lite plugg. Sen hyrde jag och mamma film, och Björn kom.
En väldigt lugn helg, vilket är skönt att ha ibland.

Idag ska jag till pappa och sen har jag en del att plugga, psykologi och svenska. Sen får vi se.
Det blir en del jobb i veckan med, känns rätt skönt faktiskt. Alltid gött med lite extra pengar.
Men nu ska jag göra mig iordning.
Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Marie

party och galejj på lördag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback