jobbjobbjobb!

Heej!
Ska snart iväg och jobba, verkar som de blir jobb varje kväll denna veckan, men är på inringning så det blir inga längre pass. Vilket är helt ok!
Igår efter jobbet tog jag med mig mat hem till Björn och Erik, så vi satt och åt allihopa och kollade på Boston Tea Party, det är rooligt! Men det blev inte sent igår, utan jag och Björn gick och la oss vid halv elva.
Idag har jag inte gjort så mycket, städat lite, varit ute lite och sen lite plugg! Efter jobbet skulle jag höra av mig till jessie, vi får se vad som händer.
Vi funderar på att ha middag imorgon, duka upp långbord och köra halloween tema. Men vi får se vad alla gör, vore roligt iaf!
Men som sagt, jobbet kallar!



Kommentarer
Postat av: ellen

du är duktig du. ooooh. vad jag har slappat med pluggandet ^^ gah.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback