falks grav!

Heej!
I fredags var de Göteborg med Björn, och vi shoppade rätt mycket båda två. Det var riktigt mysigt.
När jag kom hem så hämtade Karin mig och det blev mys hemma hos Ceccan. De slår aldrig fel med mys asså.
I lördags var det jobb på förmiddagen, sen var det bowling och tacobuffé med min och Björns familj. En liten hejdå grej innan han åker. Det var jättetrevligt och bowlingen gick helt okej!
Efter det åkte jag iväg till Stina, där var de fest. Sen blev det terassen och det var en heeelt okej kväll!
Igår var det lugnt fram till kvällen då Ceccan ringde och sa att det var film hos henne, och efter det blev det mer film hos CJ och sen skulle vi alla åka till Falks grav, mitt ute i ingenstans. Det var lite läskigt men roligt, vi skrämde nog upp varandra rätt bra, haha.

Idag har jag träffat Emina och fixat lite med projektarbete och nu ska jag iväg och jobba. Efter jobbet ska jag träffa Björn :)

Men som sagt, nu är de joooobb!
Hare gott,
Jennifer.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback