praktik.

Det var ett litet tag sedan jag skrev, men det har inte hänt så mycket.
I fredags var de film hos Johan. Vi såg American Gangster och den var riktigt bra. Det blev inte så sent, eftersom jag jobbade lunch på lördag. Men trevligt var det.
I lördags var det fest, och det började hos Karin och fortsatte på en inflyttningsfest och sen vidare till Terrassen. Det var en helt okej kväll, kul för att vara Terrassen. Fast roligaste var nog ändå hos Karin. Det var ett tag sedan jag festade med Karin och Ceccan och det är aaaaallltid lika kul med dem.
I söndags var de ingen sovmorgon inte. Nathalie ringde och väckte mig, för vi skulle iväg till IKEA. Mingus personal, eller tjejerna iaf. Det var en riktig kul trip, och flummit var det, haha! Både jag och Nathalie var bakis och rätt katiga mot Cintia och Ann-Sofie, fast det var ju kul. Jaja.
Nu är iaf vi samhällare ute på praktik, och fy vad tråkigt det är. Jag och Emina är på socialförvaltningen, och vi kunde nog inte hittat något tråkigare. Vi rensar pärmar, och strimlar papper, och fikar.
Jag som egentligen har sovmorgon varje dag tvingas gå börja 07,30 och gå till 16,30. Jag trodde denna veckan skulle va jättelugn och att jag skulle få gjort lite plugg till nästa vecka. För då har jag massor, men jag är helt slut! Fast idag skolkade vi och åkte till Skövde och letade skor.

Jaja. Nu ska jag ta de lugnt.
Puss!
(pusspuss Björn)

Kommentarer
Postat av: Emina

camilla lilla haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback