måndag igen!

Vilken helg! Det blev fest både fredag och lördag, och så kul så kul!
I fredags var det förfest hos flaaten och sen var det terassen och det var verkligen jättekul, roligast var när jag och jessie skulle hem, jag har nog inte skrattat så mycket på länge! Som sagt, så kul så kul!
I lördags var det förfest hos CJ och sen bar de var till mingus, det var ju halloween fest där. Förfesten var riktigt trevlig, vi började lite lugnt och sen kom de bara fler. Sen körde Karin oss till Mingus där de var jättemycket kul folk. Det blev en massa drinkar och shoots och som de kändes igår. Jag var jättebakfull, men det var de värt!
Men idag är det måndag och jag har en del plugg framför mig. Efter plugget ska jag till Björn. Kommer nog bli en hel del Björn denna veckan, eftersom att han åker på lördag. Fy!
Men nu ska jag försöka ta tag i plugget, så jag kommer iväg.
So looong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback