when I open my eyes and it's a lovely day

Underbart väder, visst det blåser lite men jag har bättre på brännan idag. Gött. Det blir mer stekande i Spanien sen. Sol, fest och så. Underbart.
Igår var det en lugn kväll, jag käkade middag med mormor och gänget. För idag åkte de hem. Mormor är en sköning. Behave, and if you don't, have fun! för att citera lite så. Ja men sen var jag och Björn lite taxi till folk. Eller mest Björn, jag hängde ju bara med.
Idag var det upp tidigt, säga hejdå till mormor och gänget och sen åkte jag och Björn hämta min syster och så käka vi lite glass och njöt av vädret. Sen köpte jag två par skor, en väska, örhängen och halsband. Ena skorna och väskan passade så bra ihop. Sen åkte jag hem och för bättra på brännan lite som sagt.
Ikväll är det fest, fast jag ska inte festa. Jag ska jobba, 16.00-00.00. Lite jobbigt så, men jag tar det. Skönt med en lugn helg ändå.
Men nu ska jag göra iordning mig för jobbet.
Må bra.

78760-41Åh, jag gillar denna bilden.
Den är ifrån fjällvandringen,
och vad kul vi hade.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback