tisdag.

Det är tisdag och jag är glad.
Jag har pluggat lite svenska och är snart klar med den, jag har typ fixat massageinlämning nu ska bara Cicci posa lite åt mig, och imorn är det mattenationella och det får gå lite som det går. Björn ska komma och hjälpa mig lite med dem och det kan ju behövas.
Idag i skolan kom jag, Emina och Louise på att vi festar nog till det lite i Stockholm och det tycker jag kan vara kul. Så det får nog bli så. Sen får det bli lite shopping också, jag älskar shopping.
Idag har jag även hunnit med att träffa Cicci lite idag och det var lovely, vi har kul ihop, jävligt kul. Och som jag sa, ikväll ska jag träffa Björn och han ska hjälpa mig med matten lite, men lite mys blir det med.
Nu ska jag fixa lite, haregott.

image144

Här är jag och jessie i Barcelona. Jag får massa nyabilder hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback