happytimes.

Det är verkligen happytimes nu. Det är torsdag och Spanien på lördag. Jag har fixat det mesta inför resan och jag är så jävla laddad. Nu har jag nog skrivit det massa gånger, men jag blir det bara mer och mer.
Alla är så laddad så vi tänkte grunda med lite fest imorgon, bara för att värma upp liksom. Så imorgon blir det grill, öl och lite vattenpipa. Givetvis i jättetrevligt sällskap, med mina tjejer och killar. Det var Karins och CJs idé med fest, och gissa om jag var på! Nu är vi rätt många, och det är trevligt. Karin har ju givetvis bränt en partyskiva, och det är bra! Hon kan sin sak när det gäller att komma igång och så.
Jag har ju jättemycket plugg nu, men äääh! Det är ju som sagt happytimes. Och det är verynajs.
Ne jag ska gå och börja packa lite tror jag.
PUUSS!
image139 image138

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback