torsdag, snart lov.

Det är torsdag och snart lov. Lovet känns behövligt, även om jag var borta i sälen hela förra veckan. Men nu när det är vår och då sitter lovet extra gött. Har inte så jättemycket planerat på lovet, men det kommer. Lite jobb och så.
Idag har det varit rätt lugnt. Jag hade uppsats skrivning idag, gick rätt okej. Efter det gick jag till stan och fikade med mamma. Köpte både byxa och väska. Sen var det tillbaka till skolan och ha massage lektion och sen gick jag hem.
Idag är det sista plugget innan lovet, det blir att plugga på ett prov. Känner mig lite pressad och stressad inför det, men äh, som sagt sista plugget innan lovet.
Igår hade jag garage lektion. Det var jag och Olof som körde. Vi gick igenom säkerhets kontroll och när tanten skulle köra igång spolarvätska och jag stod bredvid, då fick jag det över hela mig. Hon kollade på mig och gjorde samma sak igen, men då hann jag dock flytta på mig. Vi skrattade åt det, allihopa. Men sen var det att byta däck, och jag och Olof hamnade i två fordonskillars grupp och det gick som på räls. Vi var klara först och kunde gå för dagen.

Ikväll ska vi ut och äta, Emelie fyller nämligen år idag, och Björn kommer också. Så det är lite läge för att sätta igång med plugget.
Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback