maaaaars.

Det är förste mars idag och tiden går fort. Vårterminen brukar dock alltid gå rätt fort.
Igår var det rätt chill, pluggade lite spanska och matte, men med matten hade jag lite problem men som tur var kom Björn och hjälpte mig :) han kan min man! Sen åkte vi hem till honom, åt lite mat och semlor, sen kollade vi lite tv och myste. Sen körde Sara hem mig för att jag har jäättelång sovmorgon idag, till 13,45 och då kände jag för att sova hemma, för har lite saker att fixa. Men vid 12 kommer Björn och då ska vi äta lunch :)
Sen blir det nog lite spanska plugg, och sen kommer Sara och hämtar mig (idag igen, hih) för då ska vi gå på en jobbgrej och kolla lite. Hoppas på innerligt på ett bra sommar jobb så jag tjänar massvis med pengar. För allt jag vill hinna med att göra i sommar kommer kosta.
Imorgon blir det Skövde, och det är efterlängtat!


Nu ska jag fixa lite mat. Puss.


Kommentarer
Postat av: Sara

Hell yeah! Ja kommer vid 5-tiden!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback