lördag och jobb.

Det är lördag och jag sitter på jobbet. Jag började klockan 1500 och kör till 2000.

Igår var det riktigt trevligt. Vi gick förbi rimi för att spana in Sanna när hon jobbade. Och som hon jobbade, och hon var så inne i det. Vi stod säkert i 3 minuter en kassa bort, precis framför henne, men hon såg oss inte. Så inne var hon, haha. Sen när hon väl såg oss började hon skratta jättemycket.
Efter vi köpt vårt så gick vi hem till mig och kollade på Mastermind, den hade vi iofs redan sett men jag glömmer alltid bort hur sådana filmer slutar och vem som är boven i dramat. Så det blev som att se filmen på nytt.
Efter det spelade vi givetvis sjuan. För en gångs skull förlorade Ceccan hela tiden. Men Ceccan hade feber och skulle upp tidigt till Ullared idag ville gå till sängs. Så då kom Björn och Karlsson och hämtade mig och vi åkte hem till Björn.
Idag så har jag mest varit med Björn, vi har varit ute lite och sen gjorde vi pannkakor. Det var riktigt gott. Sen gick jag upp till jobbet, Emma satt här och sa att det hade varit inne hela 29 personer. Jag blev lite chockade eftersom förra helgen var det 5 pers inne på mina 5 timmar. Men sen klockan tre har det inte var så mycket iaf.
Men efter jobbet kommer tjejerna och hämtar mig så ska vi till mingus och äta. Sen hem till mig och så blir det väl lite chillfest. Jag och Sanna ska ju upp och jobba imorn, men vi går på´t lite ikväll iallafall.

Nej, jag tror det kommer en turist.
Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback