lördag, fest och sälen!

Ja det är lördag och jag har skrivit klart min jävla historia. Vilket känns svingött. Nu ska jag packa och sen ska jag och Björn baka inför Sälen. Ja för imorgon är Sälen som gäller, och det ska faktiskt bli jäättekul. Har inte åkt något i år, så det kan bli lite kul, men sen att bara chilla och sen är Sanna där uppe också, så då får man glida omkring med henne lite också. Den är aldrig fel.
Igår var det chill hos Ceccan, och hennes pappa Tommy, det är en going alltså. Ja en riktigt sköning! Sen chillade jag och Ceccan över till Karin där apelsiner, godis och Adam och Eva väntade, lite Så ska det låta också. Hon har det lilla extra precis som jag, lite internt men jävlar det var kul.
Ikväll är det fest, och det ska bli gött, sen att jag ska upp tidigt imorgon är en annan femma. Men jag tar det. Får se hur rolig Björn tycker jag är imorgon i bilen. Björn ska köra, och jag kommer vara död och bakis. Men som sagt, jag tar det då. Men det blir nog ett jävla gäng ikväll och fan vad kul.
Hepp jag har jättemycket att göra nu.
So long fuckers.

Kommentarer
Postat av: modejouren

vilken chic blog du har :P

Postat av: emma

Jag ska också till Sälen imorgon :) Vart ska du?

2007-03-17 @ 14:42:30
URL: http://mightyfresh.blogg.se
Postat av: sara

Ha det så roligt i sälen nu jennifer =) och på festen såklart ;)

2007-03-17 @ 22:16:35
URL: http://saaaris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback