3/3

Idag är det lördag och jag och Ceccan har varit i Göteborg. Blev ett par byxor, och det är aldrig helt fel. Cicci köpte lite tröjor och sen åkte vi till baguett baren och det är lovely. En stor baguett och dricka 25kr, och det är verkligen så gott! Igår shoppade jag loss lite i Skövde ned Emina blev lite skor och en tröja. Inte helt fel det heller. Jag är verkligen inne i en shopping period. Men det är gött så länge pengarna räcker till!
Igår efter Skövde ringde Karin och sa att det var mys hos Sanna i hennes otroligt mysiga källare, den älskar jag nog :) Vi kollade på Livet är en schlager och åt popcorn. Sen åt vi lite mackor hos Sanna, och det är aldrig fel. Det är lite speciellt att äta det hos henne, det är jättegott där, och jag vet inte riktigt varför!
Ikväll ska jag och Björn mysa lite, vi ska laga lite mat och sen ska vi på Bio, efter det blir det nog massa mys hemma hos honom.

Nu ska jag duscha och sova lite. Puss.

Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis till ett år ;D Hoppas ni hade en mysig dag.. va filmen bra?

Postat av: Cecilia

oooh. här nämner vi inte att det är ett år inte! man får läsa på kommentarerna... haha. göll!

2007-03-05 @ 13:25:46
URL: http://Cirre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback