party lördag.

Jobbet igår var stressigt, men det gick bra och jag kom ifrån lite tidigare. Rätt skönt och så. Jag gick hem och sov, jag var jättetrött och orkade inte ta mig någonstans. Men det var inte helt fel det heller.

Idag är det fest, och oj vad det ska bli kul. Var längesen jag festade med alla tjejerna, så det ska bli svinkul. Men innan dess så ska jag upp till stan och fixa lite, emelie ska färga mitt hår, träffa Björn en sväng och sen ska jag nog träffa Saris en stund innan festen drar igång. Det blir alla tiders. Sen ett litet grattis till KG och Sanna med, eftersom det är dem vi ska fira ikväll :)
Det var det, haregott!


Kommentarer
Postat av: sara

Wohooo de ska bli en kul kväll jen, de kör vi på :P

Postat av: Marie

oh party party! hoppas ni hade det jäääävligt najs :)

2007-07-01 @ 00:05:55
URL: http://marrebarre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback