måndag.

Yes det är måndag och sommarlov, underbart verkligen!
Helgen var svinbra. Jag och Karin åkte ner till Halmstad på fredag med tåg. Vi beslöt oss för att stanna i Göteborg en stund för att kolla lite affärer och dra till vårt baguettställe. Det gjorde vi och visst hittade jag några fina linnen. Baguetten var givetvis svingod den med. Men vi åkte vid halv två och var i Halmstad vid kvart i tre. Då kom killarna och hämtade oss, och vi fick åka i minibussen, partybussen! Det regnade i Halmstad, jättemycket. Men vi hade turen och åkte till Honkens stuga. Så i Honkens stuga var det: jag, Karin, Elin, Björn, Johan, Andreas, Fidde, Linus, Elias, KOOOONGEN, fürts x2, givetvis Honken med. Jag och Karin satte igång med ölen så fort vi kom fram och den var en jättekul kväll. Vi grillade och åt gott och sen spelade vi kubb, och boule mitt inatten och givetvis vann jag och kooongen!
På lördagen var alla sega och vi skulle iväg, vädret var jättefint och alla städade och sen var de Halmstad city och tylösand som gällde. Vi hade det jättemysigt. Men efter att ha varit där ett tag drog jag och Karin till campingen och hälsade på allt gott folk där. De som inte hade åkt hem vill säga. Vi fastnade där till sent på natten då vi åkte in till Halmstad. Där var det ett jävla röj! Jag träffade Björn och vi skulle hitta vägen hem till Honken. Det tog sin tid men vi kom fram, och då kom alla andra tillbaka också. Då skulle vi åka i partybussen och leta grejer Fidde och Linus kunde ta. Haha, det var riktigt kul. Andreas var dj, och dj spin that shiit på han! Det var svenska party hits hela helgen. Men när solen började gå upp var alla trötta och ville sova. Jag sov i bussen, med Björn, Johan och Linus.
På söndag var det frukost hos Honken, oj vad gott det var med riktigt frukost.
På vägen hem var det givetvis Andreas som var dj, och det var svenska party hits som spelades, givetvis.
Det var en svinbra helg som sagt. Bra är det, för jag har jobb hela veckan så måste ha lite kul att leva på.

Idag blir det Skövde med Karin och Ceccan. Kul att ha Ceccan hemma igen, iofs åker hon ju snart men lite iaf :)
PUSS!

Kommentarer
Postat av: sara

Ja nästa år är det din tur gullet. Ja nästa vecka är jag ledig ons,tor och fre. Kan du någon av de dagarna är jag free for lekning =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback