jobb och midsommar.

Oj vilken stressig förmiddag det har varit, först skulle jag packa, sen till mamma, sen till Sanna och sen till Cicci. Sen skulle jag till apoteket och till banken. Efter det skulle jag möta Cintia för vi skulle till körskolan, vi var väl lagom effektiva. Men nu är jag hemma, har ätit och ska snart iväg och jobba. Så ikväll blir det inget Halmstad utan jag och Karin åker ner imornbitti. Det blir lugnare så.
Jag vill inte ha regn, men om det nu skulle bli det har jag fixat regnjacka och så. Men hoppas den slipper användas.
Det är ju midsommar det ska vara fiint väder ju. Jaja.
Min röst är påväg att försvinna, och det börjar ju bli lite rutin eftersom att de två senaste åren har min röst nästan försvunnit efter hultan, och efter midsommar firandet har den varit borta. Så jag vet väl vad somimage153 väntar i år.
Ne, det var ju jobbet jag skulle till.
Glad midsommar folks!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback