det var nog allt.

Jag skulle ju faktiskt ha pluggat idag, och lite blev det ju. Men det mesta hade jag glömt i skolan.
Så jag har träfftat Björn och solat lite. Ätit glass har jag med gjort.

Igår var det som sagt jobb, och det gick ju riktigt bra och fort. Det var rätt kul också, en kul arbetsplats helt enkelt. Sen gick jag och Karin ut och gick en långpromenad. Det var riktigt skönt faktiskt. Efter det så åkte jag hem till Björn och sov. Björn överraskade mig igår, han är söt.

Ikväll kommer nog tjejerna till mig, så blir det lite grill och mys skulle jag tro. Vi var lite sugna på det, det är ju liksom sommar. Sen imorgon ska jag bara förbi skolan en snabbis och sen blir det träffa Jessie en sväng. Sen så måste jag ju ta igen plugget jag missade idag också, men ääh det fixar sig!

Det var nog allt, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback