you know i'm no good.

Heeej!
Usch, regn och rusk, grått och tråkigt är det också.
Ihelgen var de Sämfesten, med inga förväntingar på festen alls så blev det faktiskt svinkul. Vi åkte ut vid 6 och satte igång med festande, vi grillade och lyssnade på musik. Vi var rätt många till slut, runt 30 pers. Alla glada och på g. Det var fest fram till 5-6 på morgonen och sen åkte vi hem klockan 7. Jag och Karin var fortfarande fulla vid de lagret, så det blev en flumig bilresa hem. Jag gick och la mig så fort jag kom hem och sov hela dagen. Sen träffade jag Jessie, vi var ute och gick. Vi var båda jättetrötta och bakis, men en nypa luft satt inte helt fel.
Sen kom Björn och vi myste och kollade film. Det blev sängen rätt tidigt, för jag mådde inget bra.
Idag har det varit lugnt, har tränat lite och så. Ikväll vet jag inte riktigt vad jag gör, kanske träffar Björn och myser lite.
Imorgon är det jobb och det är gött.
Det var det.
Peaaaaace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback