shopping, regn, jobb och fest.

Hej!
Var i Skövde med mamma idag för att hjälpa henne hitta en klänning till ett bröllop. Vi hittade tillslut en jättefin klänning och jag hittade ett linne och en klänning. På rea, jag älskar rea. Min syster köpte föresten ett snyggt linne till mig häromdagen som hon tyckte skulle passa mig, gulligt så.
Jaja, efter det var vi och åt lunch hos några familjekompisar och nu är vi hemma. Det regnar, det regnar jämt och jag har jättemycket huvudvärk. Men om två timmar börjar jag jobba. Det är ju cruuuusingen i stan och det behövs mer personal ikväll. Och jag har ingen större lust att festa bland raggare så det är lungan. Fast sen kanske jag går förbi förfest/festen/efterfest (ja, allt i ett. För ingen har någon större lust att gå ner till stan) och tar mig några öl. Bara för att träffa min lovely vääänner. Fast de beror på när jag kommer ifrån och så. Vi får se helt enkelt.
Men nu ska jag ta en powernap, innan jobbet och så.
Vi höörs.
Hejdååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback