regn och regn.

Det regnar jättemycket och det är svintråkigt. Men idag pallrade jag mig över till körskolan, klarade repitionerna och sluttestet och har nu bokat uppskrivningen, fan va gött det känns. Det är iofs ett tag kvar, men nu har man iaf ett mål. Skönt.

I söndags var det mat och mys hos Sanna eftersom hon fyllde år, och sen var det film hos Jessie. Jag och Jessie var svintrötta och bakis, och jag orkade inte åka hem så jag sov där. Vi vaknade rätt sent igår men drog ner till stan och utträttade lite ärenden. Sen åkte jag och tränade. Jag har inte tränat på 1½ månad och det kändes. Sen skulle jag iväg och jobba. Jag var helt död när jag kom hem igår.
Idag har jag en grym träningsvärk men ska ändå upp till gymmet sen och träna lite till. Jag måste ta tag i träningen igen känner jag. Sen ska jag till Björn ikväll, han åker ju till Alanya inatt, och jag är lite avundsjuk. Jag vill också ha sol, bad och fest. Men det kommer väl det också. Jag kommer sakna Björn. När han kommer hem åker jag, Jessie och Ceccan till Västerås ju. Men det ska bli svinkul.

Imorgon blir det Göteborg, och på torsdag Lager157 skulle jag tro. Eller om det blir tvärtom, det är oklart än så länge. Men när det är sånt här väder blir jag så grymt sugen på shopping.

Men nu ska jag göra mig i ordning för träning.
Over and out.

Kommentarer
Postat av: Marie

men fan, ta med mig. jag vill också på shoppingresor!

Postat av: louise

men perfekt. lördag bokar vi till fest :D

2007-07-03 @ 23:11:33
Postat av: louise

jag har tänkt att beställa arvikabiljett idag eller imorgon. skit sugen, och fick ledigt från jobbet och allt. tycker du borde följa med :) vi är bara 3 i bilen än, om vi nu får ta bilen igen. en festival till i sommar måste vi ju ha!

2007-07-04 @ 16:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback