ojoj.

Det är måndag och jag ska snart iväg och jobba kväll. Det känns helt okej, hade helst åkt till måndaxklubben men jaja.
I lördags var det fest, förfesten var hos Olof och det var kul så in i. Det var vattenpipa hela kvällen, och min drake blev populär. Och jag mest: oooookej, jag gör den en gång till. Vi satt i killarnas partytält och hade svinkul helt enkelt. Sen skulle alla till plantis, och jag gillar inte plantis. Men jag och Karin vi gick, jag hade inte så kul där så jag gick ut och träffade Henning och Jessie, vi gick och åt pizza. Och på Valentino var det kul, där träffar man alltid massor av folk. Jaja.
Igår var jag bakis och slö. Jag och Björn mest myste hela dagen.
Sen pratade jag med Ceccan igår, och nu kommer hon hem om 12 dagar. Jag längtar så in i, jag har saknat henne massor. Det ska bli sååå kul att träffa henne.
Men nu är de jobb.
ojoj!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback