lugn lördag

Idag är det lördag och det har varit en riktigt lugn lördag. I morse gick jag och Emelie upp och grattade pappa och sen åt vi frukost. Jag åkte in till mamma och sen har jag inte gjort så mycket, bara tagit det riktigt lugnt. Är sådär jätte snuvig igen och vill bli frisk någongång. Har varit hostig och snuvig ända sedan Hultsfred. Jaja.

Igår jobbade jag till tio, sen åkte jag hem till pappa, var inne hos farmor en snabbis och sa hej till släkten. Sen ringde Jessie och Karin och sa att det var film. Jag åkte till stan och då ringde Martin och sa vi skulle komma på 20års kalas. Så jag, Jessie, Karin och Sanna begav oss upp till Füstarna, men det var inget bra drag där så vi drog igen. Men jag träffade Henning, och det var kul. Vi åt pizza och sen cyklade vi hem, i spöregn.

Ikväll vet jag inte hur det blir, om det blir fest eller film. Vi får se lite, det är lite blandat. Det kanske blir båda. Men mest är jag sugen på lite chillfest. Men på måndag blir det iaf personalfest och måndagsklubben och det ska bli riktigtkul :)

Nu ska jag göra något av dagen.
HAREGO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback