giiirt!

Igår skulle jag mest tagit det lugnt, men så säger Marie att hon ska till Skövde och jag ville gärna hänga på. Det fick jag, Marie är så snäll :) haha. Väl framme i Skövde så började vi med Gina Tricot och Marie börjar få mig prova olika saker, dirket så känner jag igen mig ifrån Cissi blogg där hon någongång nämt att Marie är bra på att få en att shoppa, haha. Men det var mest kul :) Så det blev en brun-utan-sol, två klänningar, en tunika och två par skor.
Idag så skulle vi till lager och jag hade inte så stora förväntingar för jag brukar inte hitta så mycket där. Men jag och Jessie åkte iväg och hämtade KG och begav oss. När vi var frimage154amme tog vi med massa saker att  prova, men sen blev det bara en t-shirt, underkläder och en present till pappa för min del. Jag kände nästan en lättnad när jag inte gillade kläderna jag provade, för jag behöver ligga lite lågt med shoppingen ett tag.
När vi kommit hem var jag så sugen på pannkakor så det fixade jag till mig och Jessie. De satt gött det. Sen har vi varit så depp på vädret hela dagen/veckan så vi beslöt oss för att sola. Sola slår aldrig fel.
Ikväll ska jag nog mesta bara ta det lugnt, för imorgon ska jag jobba och jag känner redan nu att jag börjar bli lite sjuk. Förkylning vill inte ge sig riktigt.

Det var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback