blö

Hej!
Det blir inget Västerås ihelgen, saker och ting strulade till sig, men förhoppningsvis om allt går som det sja så blir det nästa helg. Och det hoppas jag verkligen på. Men nu kan vi gå på Sara och Elins sexparty på fredag istället, så det blir bra :)

Igår var jag och Jessie i Göteborg och shoppade. Hade planerat att köpa en hel del, men hittade inte det jag ville så det slutade med ett par jeans och lite halsband och så. Men det var inte helt fel, men var ändå lite besviken. Jessie shoppade hon med. Sen åt vi givetvis den där goda baguetten, den är verkligen guld värd.
Sen ringde jag Karin när jag kom hem, så vi gick ut och gick lite, sen kollade vi film och bara pratade. Var längesen jag träffade Karin och så det var kulkul! Vi ska träffas lite senare och luncha tror jag.

Imorgon kommer Björn hem, och jag saknar honom jättemycket! Så det ska bli helnajs att få träffa honom! Sen ville Jessie och Karin till Skövde imorgon så då kanske det får bli en trip dit.

Nu ska jag duscha och så.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Marie

du bara flänger! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback