8/1

det är måndag, och sista dagen på jullovet. det känns faktiskt knäckande och att mitt schema är svindåligt gör det inte mycket bättre. men det är vårtermin och det brukar gå fortare, mer lov och så.
igår var det lager som gällde. jag, björn och karlsson åkte iväg och det gick väl. väl där hittade jag tusen byxor jag ville prova och några tröjor. in i provrummen och prova. björn och karlsson i provhyttarna intill och tur var väl det. för när jag väl tagit på mig ett par stuprörjeans som var svinsnygga när det låg där på hyllan, men det var lite tajta och jag får inte av mig dem. dom satt fast verkligen, mina vader var väl för feta eller ngt för dom satt fast. det slutade med att jag låg i provhytten och benen stack utanför, karlsson och björn höll i varsitt ben och drog för kung och fosterland. efter många om och men, lite skratt och panik fick jag av mig dem. men puh, det var jobbigt. men det blev aldrig ngt byxköp, men lite tröjor och linnen som alltid är bra att ha blev det tillslut.
sen på kvällen var jag hos cicci, och vi kom på att vi skulle göra slingor. så innan jag kom till cicci hade jag vart och köpt färg till mig och sanna, vi börjar med mitt hår. på med den där sexiga mössan och börja dra ut hår, cicci är inte dirket schysst utan säger mer "gör ont, men jag håller högt tempo, eller hur?" yes! men så ska vi börja blanda färgen, det är då det går fel, för då har vi öppnat båda lådorna, och det är olika färg så vi blandar ihop saker ifrån två olika lådor och allt blir fel. så vi ringer sanna och ber henne köpa mer, det tog en himla tid för henne att förstå vilken färg det var, men tillslut blev det rätt färg. medan vi sitter och väntar på att få skölja ur det kommer ciccis mamma ann-sofie in ett antal ggr, och är lite orolig för hur cicci utfört det hela. hon blev nog rätt nervös och gick in och la sig och lyssna på en bok. men allt gick väl nu är jag lite blondare än förut, men jag gillart. ett tack till cicci!
yes det var gårdagen det. och idag ska jag snart ut och köra lite bil, som i övrigt går rikigt bra, sen ska jag och mamma kolla present till hennes pojkvän och sen måste jag plugga svinmkt, för jag har en inlämning som jag inte vet om den ska vara klar nu på torsdag eller nästa. spännande. och ikväll ska jag träffa henning, den gamle räven åker ju till spanien på lördag i fyra månader, honom kommer jag att sakna jättemkt. henning är bra! men det blir ball för honom, jag kan inte vänta tills jag slutat skolan, skramlat ihop lite pengar och kan ge mig av på obestämd tid. gött!
men nu ska jag chilla vidare lite, so long!

78760-107    78760-106
givetvis skulle berra fram med kameran, så här är jag på lager.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kan ju kanske lugna dig med att svenskan ska vara inne nästa vecka, om det var det du hade i tankarna..vattengympa, oh jes!

2007-01-08 @ 12:20:13
Postat av: Sofie

you are wild, woman! :D

Postat av: emina

vem är det som mobbar vår vattengympa? vem vågar? hahah

2007-01-08 @ 19:00:22
Postat av: Marie

kan inte jag få låna dina ben ibland?

2007-01-09 @ 18:45:00
URL: http://marrebarre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback