4/1

det är onsdag, jag har tränat som fan idag och det känns svingött. gött!
jag såg mitt nya schema idag, och det är dåligt så in i, och det känns lite tungt. det gör ju inte dirket längtan större till skolan så att  säga. men med 3terminer kvar varav två vårterminer som brukar gå rätt fort känns det gött och efter det ska jag upptäcka världen. jovisst jag måste jobba ihop pengar och sånt. men jag och karin har planer, och jag ska banne mig ut och se mig omkring. jag menar det är spännande! men det är ett tag kvar, men det går fort.
ikväll ska jag till ragge och kolla film, ska bli gemytligt. det var ett tag sedan vi chillade. sen kanske jag sover hos björn, det är rätt nära och så. björn är bäst.
men jag tar och chillar vidare nu.
tack och puss!

78760-104

ps. kom på en grej förut, satt och kollade på gamla kort, först hade jag rätt långt hår, långt, tjockt och lite vågigt hår. sen klippte jag mig jättekort och det trivdes jag bra i, men nu börjar jag få längre, och i love it. ds.

Kommentarer
Postat av: Sofie

mitt schema är också pissigt! usch, men det är tur att det är vår

Postat av: Anonym

feff har lärt sig ett nytt ord "gemytligt"

2007-01-07 @ 16:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback