31/1

Det töar och är jättehalt ute, men det gör mig inget. Jag vill faktiskt inte ha någon mer snö.
Idag har fortfarande huggen i hjärtat hållt på, och mamma ville jag skulle till doktorn, men nu har det lugnat ner sig lite. Så det kanske ger sig.
Annars har det varit en lugn dag, jag kom hem och kände mig lite små sjuk, förkyld och ont i halsen. Så jag la mig och sov lite, sen kom mamma hem och började baka bullar. Nybakade bullar och ett glas mjölk slår aldrig fel. Sen kom Björn, och det var mysigt, det är alltid mysigt.
Imorgon har jag en lektion, kl 1345. Känns rätt skönt med en lugn dag, för mitt schema är allt utom lugnt. Mån, tis och ons har jag en rast, min matrast på ca 30min. Lite knäckande.
Men ihelgen blir det troligtvis lager och skövde, behöver inhandla lite saker. Det är gött.
Hepp, godnatt!


Kommentarer
Postat av: Close-enough

men tjenis! nu har jag hittat till din blogg med! :D kraaaam// Cecilia

2007-01-31 @ 23:37:59
Postat av: Close-enough

ps, jag ville också att min mamma ska baka bullar till mig?

2007-01-31 @ 23:38:24
Postat av: Marie

bullar och mjölk är SÅ underbart! tack för sms:et också göllunge! :)

Postat av: Sofie

JAG SAKNAR DIG!

2007-02-01 @ 14:23:15
URL: http://maareld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback