30/1

Hej!
Idag har jag varit i pain hela dagen, mitt hjärta hugger till rätt som det är och det är otroligt obehagligt och gör ont. Har aldrig hänt mig förut, men Karin sa det brukar hända och hon påstår att man växer när de hugger i hjärtat. Hoppas dock det är på längden och inte bredden. Hihi!
Idag har än så länge gått fort, och skönt är väl det. Men jag har lyckats få mycke matte läxa och lite engelska läxa, även historia inlämning. Och tre prov efter lovet har redan hunnits boka in. De är lärarna som är bovarna i dramat, de gamla banditerna!
Jag och Emina har även hunnit ner på stan och uträttat lite ärenden och tagit en fika, det var gemytligt. Emina är ball!
Idag är det tisdag och det skulle varit innebandy om jag inte kännt mig så stressad av allt plugg. Gör hellre klart det i lugn och ro, sen kollar jag lite tv och lägger mig tidigt. För spelar jag innebandy kommer jag inte hem förrän 2200, då är jag så uppe i varv att det tar tid för mig att somna. Och sen orkar jag inte idag bara.

Hepp, jag har mycket att stå i.
Jennifer.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jennifer, du pluggar tamejfan jämt!

Postat av: Marie

det där att det hugger till i hjärtat får jag också - ganska ofta :/ fast på mig känns det i hela bröstet. som att det sitter en elefant på dig ungefär, fick du så? typ svårt att andas? haha, man kan ju hoppas på att man växer iallafall..fast på mig är det nog på bredden isåfall för inte fan blir jag nått längre :D

2007-01-30 @ 20:22:10
URL: http://marrebarre.blogg.se
Postat av: Anonym

oh yeah jag är ball :D :D :D :D

2007-01-31 @ 17:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback