28/1

Söndag och plugg.

Helgen har varit helt okej. Festen i fredags var sådär, som alltid är förfesten roligast även om det skedde några incidenter, men det gjorde inte så mkt iaf. Jag måste säga att tjejerna var grymt bra utklädda, och det är faktiskt riktigt ball att klä ut sig. Och en tack till Marie som var så snäll och körde ner oss till terassen! =) Iaf, ålle var inte speciellt kul och det gjorde mig inte jätteförvånad heller så äh. Björn kom och hämta mig när vi hade festat klart så åkte vi hem till honom, Björn är bäst. hihi!
Igår så chillade vi och kollade tv. Sen skulle Björn ut på kvällen så jag träffade Karin och Cicci. Vi bakade kladdkaka, kollade tv, och spelade sjuan som vi gör allt för ofta nu för tiden, haha. Cicci är en jävel på´t och vinner för ofta. Tiden gick fort och strax efter de åkt hem ringde Björn och sa att jag han var påväg hem till mig. Mysigt!
Idag är det söndag, och jag har pluggat en del historia. Kan dock inte göra så jättemycket, för det är lite oklarheter runt arbetet.
Men nu ska jag chilla vidare. Hare!

Kommentarer
Postat av: Marie

hallå, jag är också lite bäst? :D

Postat av: Marie

Haha, fast det var ingen pik så sett alltså ;) hihi. trist att det inte var kul sen :/

2007-01-28 @ 18:00:26
URL: http://marrebarre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback