25/1

Det är torsdag och jag har varit simlärare idag.
Jag måste säga att jag tycker behärskad mig bra bland det små icke simkunniga barnen. Jag hade hand om två små flickor, varav en vägrade lyssna på vad jag hade att säga, medan den andra var jätteduktig och presenterade mig framför hennes pappa och gav mig en kram. Haha, då kände jag mig som en duktig simlärare. Simon som också är lärare i min grupp, han lärde barnen svälja en pingisboll ist för att blåsa omkring den, sanning är att han är faktiskt som ett barn själv i vattnet, haha det är riktigt kul att se. Rasmus barn vägrade också lyssna på honom, Ragge försökte ta det lugnt och säga till honom att ta ben tag, men ungen skrek mest "kolla jag kan dyka, och hålla andan" hela tiden.
Sen var det dags att byta om, jag fick hjälpa en annan tjej som var rätt rolig. Efter ett tag skrattade hon jättemkt åt mig och sa "du har väldigt små ögon, haha!" sen tog det inte länge förrän hon skrattade åt mig igen och sa "haha små ögonen, men stora naglar". Jaja, men har tänkt på att man tar verkligen saker för givet, som att simma. Hur svårt är det liksom när man kan? Men kan man inte och ska börja ifrån början är det nog inte så lätt ändå, haha smaaart Jennifer. yeye!

Nu har jag fixat min outfit för imörn, och jag kommer vara sjukt snygg alltså. Haha! och Karin kommer nog vara grym med, haha! Bilder lär koooomma :)
Vi säger så.

Kommentarer
Postat av: Marie

haha, du kanske hade dom barnen som jag hade på fritids först. de skulle till simskolan runt kvart över två nämligen ;)

Postat av: Marie

jag står ju på vikarielistan så denna veckan har jag jobbat lite :)

2007-01-25 @ 17:39:22
URL: http://marrebarre.blogg.se
Postat av: Sara

Hoppas du hade de trevligt igår jeeeeen =)

2007-01-27 @ 16:59:50
URL: http://saaaris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback