23/1

Det är tisdag och jag är typ jättesnart klar med min svenska, ska in till farmor och fråga henne lite saker. Så skönt. Igår fick jag dock lite smått panik över det hela. Jag satt och hade skrivit rätt mycket och så går strömmen, jag hade inte hunnit spara. Jag greps av panik, och jag bara kände hur tårarna brände bakom ögonlocken. Jag hoppades verkligen att det sparades ändå, som det kan göra när word stängs ner hastigt. Men tiden gick, och ingen ström kom tillbaka. Jag gick och la mig, och hoppades som sagt på det skulle sparats för annars skulle det bli en stressig tisdag.
Jag vaknar mitt i natten av att alla lampor tänds i mitt rum, strömmen är tillbaka tänker jag och flyger upp till datorn för att kolla mitt arbete. Med en stoooor lättand så hade bara inledning och avslutningen försvunnit, jag la mig igen och var lycklig.
Idag ska jag spela bandy, sen ska jag sova hos Björn. Det blev inte en så stressig tisdag utan en rätt okej. Skönt!
So long.

Kommentarer
Postat av: Marie

det är onsdag och du borde typ blogga en gång per dag så jag har nått att läsa varje dag ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback