18/1

Idag har jag legat i. Jag har hunnit med skolan, och tränat på ett hål, sen simmat och ätit lite med. Ska nog ta tag i min engelska läxa snart, och sen så kommer Björn så ska vi mysa lite. Det är något man aldrig tröttnar på, mys med Björn! hihi!
Jag är svinsugen på att komma ut och resa, jag har minst två resor planerad för detta året, och en tredje resa är rätt säkert det med! Det blir Spanien med skolan vilket blir ball, vi är en kulgrupp! Sen blir det kanske Spanien igen i sommar för att hälsa på Henning om han är kvar och sen England i höst. Jag älskar att resa. Resa till lite soligare länder sitter ju inte helt fel. Det är nog ngt jag kommer vilja göra ofta i framtiden, resa och upptäcka.
Jag har börjat ta tag med min körning, vilket känns gött. Jag börjar faktiskt få kläm på det hela, vilket gör det mycket roligare. Det skulle sitta rätt gött med ett körkort faktiskt. Slippa cykla och gå överallt, jag kommer nog bli väldigt lat, men äh!

Ne, vi säger så.

Kommentarer
Postat av: Anonym

måste bara delge dig att jag köpt en plattång och jag ser helt konstig ut nu, helt annan människa. Bara så att du vet :P

2007-01-20 @ 15:27:35
Postat av: olivia

oj, det var från mig.

2007-01-20 @ 15:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback