16/1

Så var det tisdag igen, och det har varit en svinbra tisdag hittills.
Började med en inställd historia lektion, alltså en sovmorgon, sen svenska med vikarie, då fick vi red på att inlämning skulle skjutas upp och vi mest gjorde lite vad vi ville, sen var det ett långt hål då käkade jag och my classmates, sen gjorde vi massa geografi och höll en jäkla tempo. Det var så att gjorde vi alla uppgifter innan lektion slapp vi den, och eftersom det var sista lektion och det mest dryga så var det gött! Sen var det samhäll med vikarie och vi gjorde lite vad vi ville, sen engelska då vi såg på film. Det var en svinbra tisdag.
Försöker komma på om det var något extra kul som hänt idag, fat det blir aldrig lika kul att berätta. För det brukar vara så att jag och Emina, ibland folk som står ut med oss idag Kleva mest tror jag, flummar och skrattar åt det mesta!
Hepp, snart ska jag göra min matteläxa, sen kommer Björn och då ska vi spela innebandy med pappas gang, haha! Henning är ju ute och äventyrar så nu är det bara vi kvar med de oldies.


Do you want to go to the seaside?
I'm not trying to say that everybody wants to go
I fell in love at the seaside
I handled my charm with time and slight of hand

Kommentarer
Postat av: ellen

kooks :D seaside är första låten på min mysskiva jag gjrode för någon månad sen :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback