10/1

Det är onsdag och igår drog skolan igång, känns lite knäckande men det går. Kul att träffa klassen, en kul grupp det där! Men när skolan drar igång, drar allt plugg inför prov, inlämningar och läxor igång och det är riktigt tråkigt. Men jag får väl ta det. Det roliga med att skolan drar igång är faktiskt ålle, det är faktiskt ball ibland. Och den 26:e ska det tydligen vara tema barnprogram, och jag har ngt så ball på g. Hoppas ingen tänker på det jag gör, hihi! Jag tycker det är riktigt kul att klä ut sig om man lyckas bra, jag har haft några gånger då vi lyckats sämre, tex när jag, sanna och karin var Jönssonligan, jag tror nog inte någon gissade rätt och jag såg ut som en farfar i mina grå byxor och hängslen, hatt och skjorta. Sanna fick höra hon var lik John Lennon, och Karin Nils Karlsson Pyssling Men det var kul! Vi bjuder på den. Jaja.
Idag skulle jag pluggat, men sen äh, ne tar det någon annan dag. Jag har nog förslappat mig på lovet för nu är jag svinslö och kan inte alls motivera mig till att plugga. Rätt gött nu, men värre när de drar ihop sig. Men whaaaaaaevah!
Jag har absolut inte något att göra ikv, kanske ska läsa lite i en bok jag lånat. Jag och Emina skulle bli stud så då tänkte vi, vi går och lånar böcker. Emina hade läst min och sa den var bra, så får lita på Emina. På tal om Emina så har vi nog flummat som aldrig förr idag, vi skrattade åt nästan allting och ingen fattade. Vi fattade knappt själva vad vi skratta åt, och det är då de är som roligaste.
Men iaf, kollade omkring på youtube idag, och det är alltså kul att kolla på, hitta den
här och då fick jag mig ett gott skratt.
Men nu chillar jag vidare, haregott. Puss.

Kommentarer
Postat av: ellen

är det ålle redan denna fredag? :O

Postat av: ellen

ja precis, är ålle nästa fredag? på dagnys då isåfall?
det fååår inte vara nästa fredag, då är ju fotbollsgalan på terassen juu, och jag vill inte missa ålle :P

2007-01-11 @ 15:52:57
URL: http://nogg.se/ellenellenellen
Postat av: Michaela

ålle är näst nästa. 26:e januari!

2007-01-11 @ 19:36:14
URL: http://allaharvienapapaaxeln.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback