9/2 och det är fredag.

Äntligen fredag.Har nu avklarat geografi provet, det blev stressigt in i det sista, men äh nu är det lov och det är gött.
Efter skolan stack jag och jessie iväg och delade ut våra cv, de lät rätt positivt när vi delade ut dem lite varstans vilket är gött!
Nu ska jag nog duscha, jag är alldes frusen efter att ha gått runt hela stan. Sen ska jag till pappa och hämta lite grejor och sen ska jag nog till Björn ikv. Sen blir de fullt upp hela lovet, ceccan och jag har de senaste veckorna sagt "äh de tar vi på lovet" och det har blivit en hel del vi ska göra. Men det är gött, jag gillar att ha kul saker att göra.
Simon åker till Kina idag, rätt ball! Har gett han en lista med lite saker att köpa! Sägs ju vara billigt så.
Ne, nu har jag saker att fixa!


78760-114
ps.
Det är nog klart nu, jag och Karin åker och hälsar på Henrik på lovet. Det ska bli så himla kul.
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback