8/2 och jag är trött.

Jag är jättetrött, och jag har bara haft två lektioner. Simskolan gick bra idag, och mina barn börjar komma igång med simningen. Har haft massa hål idag, så då har jag hunnit plugga lite geografi och lämna ut cv på posten och turistbyrån. Imorgon måste jag lämna ut fler, så har jag det gjort och slipper tänka på det på ett tag. Skönt!
Jag håller på ladda ner massa bra musik nu, jag behöver lite nya låtar på min ipod. Jag orkar aldrig byta, men nu så.
Fick reda på i veckan att min mormor, två av mina mostrar kommer på besök i slutet av april början av maj! Ska bli riktigt kul, inte träffat dem på 2½ år!

Nu kommer Björn om en stund, han ska hjälpa emelie att plugga fysik, sen ska vi mysa. Jag behöver lite mys! Puss, Jennifer.



Kommentarer
Postat av: Marie

jag orkar heller aldrig byta låtar på min iPod, det är jobbigt på nått sätt?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback