7/2


Jag är trött, men jag ska plugga lite mer geografi och sen träna. Det måste låta som om jag pluggar hela tiden, för det känns som om jag skriver det ofta. Men jag skriver det nog lite mer ofta än vad jag egentligen gör det. För jag har börjat tappa motivationen för det. Jag behöver lov, och det är det snart. Skönt. Då ska jag vila ut mig ordentligen, troligen åker jag och Karin ner och hälsar på Henrik, vore jättetrevligt.
Igår var jag med Björn mest hela dagen, vi gjorde varma mackor och kollade tv. Sen åkte vi iväg och spelade innebandy och sen sov jag hemma hos honom. Och i morse gick det en propp så då blev det frukost med levande ljus och det var mysigt.
Men nu är det mat, sen ska jag träna, och det blir nog att simma lite också. Nice.

78760-113











Kommentarer
Postat av: Marie

jag vill också simmaaaaaa. plaski plask!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback