4/2

Det är mycket plugg nu, men jag kan inte koncentrera mig på det. Jag är alldels för flummig och trött idag.
Igår var det som sagt Mingus och det var riktigt gemytligt, sen följde Karin och Cicci med mig hem och vi spelade sjuan och drack vin för hela slanten. Men efter att ha spelat sjuan ett antal ggr tröttna vi på det och chillade ist. Cicci ville spela med lite pengar, men vi förstod inte riktigt hur det skulle gå till eftersom sjuan inte riktigt fungerar så. Cicci blev lite grinig men det gick över snabbt. De gick hem rätt tidigt, runt halv ett, och efter ett tag kom Björn hem till mig så gick vi och la oss.
Men som sagt idag har jag försökt att pluggat men det går inte riktigt så bra. Men ingen stress ingen press, eller något. Äh, jag ska försöka ta tag i det nu. Så kommer nog Björn sen också!
Och idag har jag lyssnat jättemkt på musik. Det är rätt skönt när man pluggar.
Puss.


78760-110


it goes full circle,
wonderful,
meaningful,
full circle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback