22 februari

det är kallt och snö överallt och jag måste plugga. svenskan är klar, gött. bara nyhetsredovisningen klar, den är nästan lite ork, men jag får kämpa på med den. imorgon skulle de bli fest, men jag tror jag bangar det, inte så sugen på bajs-ålle. iofs har jag kommit på en jävligt bra utklädnad, men va gör det om man är snygg och har tråkigt?
jag chillar nog på med några godingar hemma istället. den sitter faktiskt aldrig fel.
simskolan gick riktigt bra idag och jag tror mina kids börjar lära sig att simma, vore ju gött om det klara när deras föräldrar kommer och kollar.
igår ringde turistbyrån och ville jag skulle jobba 2 helger, det var i mars tror jag iofs, men det är ju alltid lite pengar, och det skulle sitta rätt gött med lite extra nu för jag är shopping sugen så in i. det är jag iofs alltid, lite nya plagg i garderoben sitter faktiskt aldrig fel.

nu ska jag plugga lite, för det gör jag ju aldrig annars. gaaaaaaaaah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback