15/2

Jag ringde och väckte Cicci imorse och sa till henne att vara klar 1245 för då gick tåget till Skövde. Skönt att åka lite senare och slippa att stressa. Jag började duscha och göra mig i ordning 1045 och vid 1135 var jag på väg ut ur dörren då jag kollar på klockan och ser att jag har tagit helt fel på tiden. Jaja, nu är jag klar, men segt att sitta och vänta. Fast det går rätt fort iaf. Har inte varit i Skövde på ett tag, hoppas det finns saker att hämta. Iofs är jag inte i behov av ngt, köpte nya jeans för någon vecka sedan och lite tröjor med. Men det är ju det att jag vill ha, men som en fattig student så blir de inte mkt pengar över till jag-vill-ha-saker. Men kan ju hoppas på att fynda lite.
Ikväll blir det mingus, vi ska fira Sofie som fyllt år. Jag och Cicci har köpt en jättefin present till henne :)

Nu känns lovet typ slut, fast det roligaste är typ kvar. Att åka till Honken imorgon med Karin. Synd Sanna inte kunde hänga med, men hon är ju i Sälen och glider omkring.
ne, nu drar jag.

lite random stuff, du vet.

78760-117
här har vi ceccan
in action :)

Kommentarer
Postat av: agnes

jo för fan, det funkar:) mycket jobb bara, både borta i backen och kontorsjobb. men snart blir det chill, nästa vecka är det lungan. hoppas du får kul i helgen, hälsa honken från mig! pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback