12/2 och Borås

Idag fyndade vi. Sanna fyndade nog mest,. Hon köpte 2tröjor, en väska, örhängen och en present för 340kr. Jag köpte ett par skor på rea, ett par örhängen, två linnen för 60kr till min syster (som hon bad om, som jag även tänker låna ibland), och en tröja till Björn som också var på rea. Cicci och Karin fynda också, men nu minns jag inte vad.
Sen bjöd de sig själva på middag hos mig imorgon kl. 6. Det var stränga order om att det skulle vara något med vitlök i. Sen ville de ha levande ljus och bordplacering. Jag hade inte mycket och säga och fick mest gå med på det. Men det ska bli kul!
Nu ska jag städa mitt rum lite och sen chilla. Att shoppa är svinkul, men tar på krafterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback