they made a statue of us

Heeej!
Här sitter jag och lyssnar på en låt som Simon gjort om, den är riktigt skön faktiskt. Han har lite känsla för de där, han är faktiskt numera DJ på våra förfester, och han gör de bra!
Jaja. Det är innebandy som gäller ikväll, och det ska bli kul för jag har suttit och pluggat en bra tag nu och känner att röra på sig skulle inte sitta helt fel. Jag var och tränade igår, och det känns riktigt skönt att ha kommit igång med träningen igen. Nu ska jag bara tajma in mina "träningstider" med Karin så blir de lite extra kul.

Idag var skolan riktigt lugn, mitt schema har blivit jättebra nu när lite lektioner försvunnit. Känns gött med sovmornar och korta dagar på schemat. Men det är fortfarande massa plugg som ska göras klart innan jul, prov hit och inlämningar dit, men som sagt, snart är det lov.


Snart är de ållympiaden och vi har fixat lokal. Vi blir nog några klasser som kör ihop och det kommerimage211 bli brabrabra!
Ne jag har inget mer att sääääääääääääääääga.
Hejdå.












Kommentarer
Postat av: ellen

bah, du missade mentortiden som var ålle-mötenas katastrof. men - jag kankse har missat - finns det någon klass som faktiskt VILL vara med oss? ^^(förutom nv3e)

Postat av: C.

DU är fruktansvärt snygg. min bild är gammal.. pust.

2007-12-05 @ 19:50:59
URL: http://Cirre.blogg.se
Postat av: Emina

nästan lika snygg som på skolkortet. haha!

2007-12-05 @ 20:49:51
URL: http://emmiina.blogg.se
Postat av: jennifer

ellen: så det säääger du. haha. det verkar som media ska hänga på?
cissi: lägg nert. handsome!
emina, du var inte snygg heller ;) ugly tillsammans.

2007-12-05 @ 22:20:27
URL: http://jennifer89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback