julpynt.

Det är julpynt idag, mamma har bakat och jag och emelie klädde granen. Vi vill ha upp den nu innan jul, för efteråt är de dags att börja fixa lite innan flytten. Vi flyttar ju i januari.

I fredags träffade jag Henning, det var riktigt kul, för honom träffar jag inte så ofta längre. Men nu är han hemma ett bra tag och det gillar jag. Vi kollade lite film och pratade, det blev en rätt tidig kväll för jag skulle upp tidigt och jobba.
Jobbet gick jättebra, och det var en lugn dag.
På kvällen träffade jag Ceccan, vi åkte till mingus och tog några drinkar. Cintia och Nate kan de där med att blanda. Men det blev ingen utgång, utan det var mest trevligt att sitta där och prata lite. Ceccan har ju fullt upp hela jullovet så det blir inte så mycket chill där inte.

Imorse ringde Björn och väckte mig :) Det är alltid lika kul att prata med honom och se vad de har för sig. Det får mig att längta till mina äventyr ännu mer. Jag och Jessie har fått ett sånt erbjudande vi måste ta, men först ska vi jobba ihop lite pengar sen så bär de av.
Björn sa att han hade skickat en julklapp till mig och att den borde komma innan julafton. Jag blev jätteglaaaaaaaad! PUSS!

Idag känner jag mig lite sjuk, jag har jätteont i halsen och har haft det sen ållympiaden, och är förskyld och känner mig lite febrig. Det ska bli skönt med jullov, verkligen.
Men nu ska jag iväg och hämta kinamat.
Gott gott!


Kommentarer
Postat av: bjorn

sott julpynt, har ingen som helst julkansla an. :(

2007-12-17 @ 11:20:13
Postat av: Marie

ska ni flytta? vart dååå? :O

Postat av: Cissi

PUSS!

2007-12-17 @ 18:44:07
URL: http://Cirre.blogg.se
Postat av: jennifer

mamma och lasse har köpt hus! så vi flyttar i januari. vid ffk-huset typ. inflyttningsfest eller?

2007-12-17 @ 23:18:13
URL: http://jennifer89.blogg.se
Postat av: Marie

klart du ska ha inflyttningsfest jennifer!

2007-12-18 @ 18:10:00
URL: http://marrebarre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback