fredag och helt slut.

Jag är helt slut! Igår jobbade jag kväll och det var jättemycket att göra och så mycket disk som vi hade har jag nog aldrig varit med om förut, och ändå var de en torsdag. Jaja, jag jobbade lunch idag och det var lika mycket att göra då! Jag jobbade med Nate, Cintia och Jocke. Det var första gången jag jobbade med Jocke, han var jätterolig och ser fram emot att jobba med honom mera. Haha.
Jaja. Igår på dagen var jag i Skövde med Karin och vi handlade lite julklappar och en present åt Jessie. Hon fyller ju år när vi är i Idre och en present ska hon ju ha! Jag hittade en jättebra julklapp till Björn. Den kan jag iofs inte skicka över så den får han när han kommer hem.
Jag har en julklapp kvar och den ska jag snart iväg och köpa.

Jag fick min julklapp av Björn igår, det var ett jättefint halsband och jag blev gladgladglad :) Han är bäst.

Ikväll får jag se vad jag ska göra, jag jobbar heldag imorgon, dvs 12timmar, så det blir nog rätt lugnt ikväll. Kan vara skönt med en hemmakväll.

Nu ska jag iväg och handla julklappen!

Kommentarer
Postat av: Sara

work it girl!

2007-12-21 @ 17:45:33
Postat av: Emina

12h ?! fan jag jobbade 10h idag, och ligger här nu helt dööööööd =/ haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback