lissan och skolstart!

Idag började skolan och förvånad som jag blev är mitt schema inget vidare. Men så fort mitt individuella val försvinner blir de genast mycket bättre. Men det är väl bara att kämpa på, sista året och så liksom. Men de känns ändå lite knäckande med skola liksom, åh.
Dirket efter jobbet var de körskolan, för nu är de nära mina vänner, min uppskrivning alltså. Efter jag pluggat lite teori så åkte jag och jobbade. Jag är helt slut nu.
Skolan trodde jag liksom jag skulle komma ifrån klockan 12 eller något, men jag blev kvar till 15,00 eftersom vi skulle greja med projektarbete och så. Det blir mycket jobb, men de fixar vi.

Igår firade vi Ceccan på lissan, liseberg alltså. Det var NRJ kalas och de var band och karuseller som gällde. Vi hade de svinkul och sprang omkring och åkte allt som gick att åka. Men vart tog topspin vägen? Ceccan var nöjd med sin present och de var vi med.

Ihelgen var de bröllop. Jag, Karin, Sanna och Ceccan serverade och fixade fram till tolv. Sen gick vi på´t lite vi med, och vi fem var vi hemma. Det var riktigt trevligt.

Men nu ska jag sova,
Imorgon är de skola och sen är de körskolan som gäller. Jag börjar bli nervös, osch.
Men puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss!

Kommentarer
Postat av: Cissi

lycka till! med körkortet alltså :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback