läggdags!

Kom hem från jobbet för ungefär en halv timme sen, jag är jättetrött idag också. Gick direkt ifrån skolan till jobbet, men idag var de lugnt och tur var väl det. Men det blir visst jobb imorgon också, sen är jag ledig torsdag sen är det jobb hela helgen. Men jaja. Det tar lite på krafterna känner jag.
Men jag är lite sugen på shopping, behöver lite nya koftor och så. Hösten är ju här typ, fint men svinkallt ute. Lite jobbigt med höst nu.

Just det, fick reda på att jag ska jobba hela höstlovet, de vill jag verkligen inte. Björn åker veckan därpå och då måste jag ju träffa honom så mycket som möjligt. Kommer sakna honom massor. Ska försöka byta bort lite tider. Åh.

Jaja, godnatt folks!
Det är läggdags nu.


Kommentarer
Postat av: Anonym

SP3e - FETT :D

Postat av: jennifer

LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄTT!
haha vi är bäst på att komma på kul grejer.

2007-08-30 @ 21:45:57
URL: http://jennifer89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback