freeeeeeedag, gööött!

Freeeeeeeeeedag och det är göött!
Idag har det varit jobb och det var en del att göra, men som vanligt så gick det fin fint.
Sen har de varit lite planering inför karnevalen med. Men det blir nog väl. Skulle egentligen åkt till Göteborg dirket efter jobbet med Stina och Jessie. Men jag hade ingen lust, detta vädret är verkligen off och istället åker jag nog till Ceccan och träffar några utav tjejerna där och kanske tar en öl lite senare. Den slår aldrig fel.

Ceccan är ju hemma nu, hon kom hem igår. Hon kom och möte mig på jobbet och vi gick hem till mig och satt och pratade långt in på småtimmarna. Skönt att ha henne hemma igen :)
Hepp, nu ska jag som sagt till henne!
PUSS!


     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback