tillbaka.

Jag är tillbaka, efter ett helt okej påsklov.
I fredags var det chill hos Ceccan, hon var nämligen frisk och det behövde vi fira.
I lördags var det fest och det var mycket roligare än jag trott. Det var förfest hos Johan och det var riktigt kul, där skulle vi stannat. Vi spelade spel, rökte vattenpipa och hade jävligt ball. Men sen går man alltid iväg till en misslyckad fest, men efterfest var helt okej så kvällen var som sagt mycket roligare än jag trott.
Men igår var det stressigt, otroligt mycket stress. Jag hade historia prov, geografi inlämning och samhälls redovisning tills idag, en riktigt rivstart. Eftersom jag inte pluggar på lov fick jag göra det lite igår ändå, så dagen bestod av otroligt mycket plugg och sen var jag på kalas.
Pratade med Henning igår också, honom saknar jag jättemycket, men han kommer om lite mer än en månad och oj vad kul det ska bli att träffa honom.
Jag var hos Emina förut, vi planerade vår vattengympa inför imörn och det blir bra grejor.
Nu är det körskola sen ska jag chilla med ceccan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

DADDY DJ hahaha

Postat av: Cecilia

Svar: HAHA, fan va bra, jag visste inte om jag skulle våga skriva vad jag lyssnade på? men det är nice. ;)

2007-04-10 @ 20:50:55
URL: http://Cirre.blogg.se
Postat av: C.

Svar; haha, jag visste inte om jag skulle våga skriva vad jag lyssnar på, gjorde ne chansning och vann en röst! :D

2007-04-10 @ 20:56:01
URL: http://Cirre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback