löördag.

Sitter på jobbet, verkligen en tråkig dag att jobba med tanke på att vädret är svingött. Men började klockan 1500 så hann ju njuta lite av det. Och det gjorde jag verkligen, med Ceccan. Vi var ute och gick lite, kollade stan och köpte glass. Sen gick vi hem till henne och glassa lite. Men sen bar det av till jobbet, och nu sitter jag har och räknar timmar och minuter. Slutar klockan 2000 och det är ju 2 timmar och 30 minuter kvar. Jag har alltså varit här halva tiden, jaja skitsamma. Fort går det inte iallafall.
Det är fest ikväll men jag har fruktansvärt besluts ångest, och det hela hänger nog på lite hur Karin gör. Men det blir så stressigt, först hem till mig och göra iordning sig. Och sen ska vi ut till Jess, vilket iofs skulle vara jävligt kul men sen så vet jag inte. Det är ju terassen isåfall och sen vet jag in om jag kommer in och om jag gör så brukar det faktiskt inte vara så kul iallafall. Men Karin ringer sen, så vi får väl se.
Imorgon är sista dagen här på jobbet och det känns fruktansvärt gött, hit vill jag inte mer.
Pratade med Henning förut också, honom saknar jag verkligen jättemycket. Vi har en del att ta igen när han kommer hem och det ska bli så kul.
Nu ringer det, ojoj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback