lite shopping i alla fall!

Göteborg, shopping och Cicci trodde jag min dag skulle bestå av. Jag och Cicci hade planerat att åka till Göteborg klockan tio idag, men en timma innan vi skulle mötas ringde hon och sa att hon blivit sjuk, igeeeen. Jag blev lite sne eftersom ingen annan kunde följa med. Men jag beslöt mig för att shoppa idag iaf, åkte till Skövde istället där jag hittade två tröjor, ett linne och en jacka. Sen tyckte jag inte det var så kul att gå omkring själv och det var ju rätt kallt dessutom (ingen vårvärme idag dirket) så jag åkte hem och så får jag och Cicci åka iväg när hon blir frisk. Har fortfarande lite saker jag vill ha. Men som sagt lite shopping blev det och jag är nöjd med mina inköp. Jackan är jättefin.
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, senare är det körskola som gäller men det är inte än på ett tag. Men jag är rätt trött så jag tror jag ska vila lite iaf, sen får jag se vad dagen bjuder på. Karin skulle komma förbi innan körskolan så vi får väl hitta på något :)
Ne, nu får det bli en powernap.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

åååh, jag hade blivit as störd på om det hade hänt mig. laddad till tusen och återbud i sista sekunden. tur att du klarade dig själv iaf, fick ut det yttersta behovet. ;) KRAM

Postat av: Marie

shoopping är aaaldrig fel, vart det än är, hihi :)

2007-04-04 @ 16:46:52
URL: http://marrebarre.blogg.se
Postat av: icka

kul med lite shopping iaf. lägg ut bilder på dina fynd ? :)

2007-04-05 @ 01:05:38
URL: http://ickas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback